انجام پایان نامه برق قدرت + مشاوره + ارشد

انجام پایان نامه برق قدرت + مشاوره + ارشد

یکی از مهم ترین گرایش ها در رشته برق، برق قدرت است. انجام پایان نامه برق قدرت، در رابطه با تولید، انتقال و توزیع انرژی الکتریکی انجام می شود.

هدف از انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری این گرایش، طراحی سیستم های مورد نیاز به منظور سهولت در تولید، انتقال و توزیع انرژی الکتریکی است. به طور کلی سه نوع هدف گذاری در انجام پایان نام برق قدرت، وجود  دارد. سیستم های توزیع، فشار قوی، ماشین های الکتریکی و قدرت الکتریک هدف های اصلی در انجام پایان نامه برق در گرایش قدرت محسوب می شوند. این مقاله به منظور اشنایی با نکات اموزشی در رابطه با انجام پایان نامه برق قدرت و فصول اصلی ان تهیه شده است.

انجام پایان نامه برق قدرت و فصول مربوط به ان

  1. فصل اول: فصل اول در انجام پایان نامه برق قدرت، شامل کلیات تحقیقاتی پایان نامه است. تمام مسائل و توضیحاتی که در پروپوزال مانند موضوع طرح، اهداف موبوط به تحقیقات، سوالات و فرضیه ها اورده شده است. باید به طور کامل و جامع بررسی و نگارش شود. در انتهای این فصل باید به طور کاملا مختصر راجع به تمامی فصول بعدی ( در 5 تا 7 خط) توضیح داده شود.
  2. فصل دوم: نمونه موردی های زیادی در قالبی شبیه به موضوع پایان نامه شما، وجود دارد. انها را از منابع معتبر دریافت کنید. سپس انها را بررسی کنید. در ابتدا مقدمه ای برای اشنایی با مکانیسم ها، سیستم ها، ساختار های کنترلی تهیه کنید. سپس نیاز است تا چند نمونه موردی را مورد بررسی قرار دهید.
  3. فصل سوم: در این فصل از انجام پایان نامه برق قدرت، باید مکانیسم ها، ازمایش ها و ساختار های کلی توضیح داده شود. در این فصل باید ایده های دانشجو، طرح پیشنهادی، فرمول سازی ها و مدل سازی توسط دانشجو اورده شود. در ابتدا مقدمه ای کلی در رابطه با فصل نگارش شود. سپس ایده و دلیل انتخاب خود را توضیح دهید. همچنین طرح خود را معرفی و بررسی کنید.
  4. فصل چهارم: در این فصل نیاز دارید تا، ابتدا در مقدمه ای نرم افزاری را که از ان را استفاده می کنید، معرفی کنید. سپس طرح وساختار کلی ایده نهایی خود را در قالب نرم افزار ارائه دهید. .ی مسئله ها را معرفی کنید. و در قالب اعداد و ارقام در نرم افزار طرح خود را ارائه دهید.
  5. فصل پنجم: در این فصل نیاز است تا شما یک نتیجه گیری کلی در رابطه با تمام فصول قبلی تهیه کنید. سپس با توجه به نمونه های موردی بررسی شده در فصل دوم، مزیت و برتری طرح پیشنهادی خود را ارائه دهید. و از طرح خود دفاع کنید. و مشخص کنید که، اجرایی شدن طرح شما چه کمکی به بهبود مشکل مورد بررسی می کند.

نمونه هایی از عنوان ها در انجام پایان نامه برق قدرت

  • ارزیابی امنیت دینامیکی سیستم قدرت توسط شبکه های عصبی
  • تشخیص عیب ترانسفورماتور های قدرت با روش های انالیز پاسخ فرکانسی با استفاده از سبکه های عصبی
  • بررسی پخش بار احتمالی فازی
  • بررسی تاثیر تولید های پراکنده بر پایداری ولتاژ