انجام پایان نامه برق مخابرات سیستم

انجام پایان نامه برق مخابرات سیستم

انجام پایان نامه برق مخابرات، به منظور دریافت و ارسال اطلاعات است. نظریه هایی در انجام پایان نامه کارشناسی ارشد این گرایش ارائه می شود. که به بهبود ارتباط میان دو یا چند کاربر کمک کننده باشد.

افرادی که در رشته برق در گرایش مخابرات تخصص می گیرند، به چند گروه تقسیم می شوند: دسته اول متخصص در زمینه فرستنده ها ( طراحی و بررسی انتن ها ) هستند، دسته دوم متخصصان در مرحله میانی ( بررسی خطوط انتقال و محاسبه انها) هستند.

انجام پایان نامه برق مخابرات

متخصصان دیگر در زمینه گیرنده ها ( نحوه دریافت انتن ها) هستند و اخرین گروه متخصصان در زمینه گسترش شبکه ( مانند مدیریت ارتباط میان کاربر ها) هستند.

به طور کلی هدف از ارائه ایده در انجام پایان نامه برق مخابرات، بهبود ارتباطات ارسال و دریافت است. برای اشنایی بیشتر با انجام پایان نامه برق مخابرات، می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

انجام پایان نامه برق مخابرات

بخش های اصلی یک پروپوزال در انجام پایان نامه برق مخابرات

  1. عنوان پایان نامه: اصلی ترین قسمت تهیه پروپوزال و به طور کلی انجام پایان نامه برق مخابرات، مشخص کردن عنوان و موضوع تحقیقات و طراحی شما است. عنوان باید در یک خط به طور کاملا واضح و روشن نوشته شود. همچنین از کلمه کلیدی اصلی باید در ان استفاده شود.
  2. مقدمه: یک مقدمه کلی در رابطه با موضوع و مراحل تهیه پروپوزال تان نگارش کنید. این مقدمه نیاز نیست که، طولانی باشد. فقط نیاز است که مفهوم را برساند.
  3. بیان مسئله: مسئله انگیزه ای برای انجام تحقیقات است. در انجام پایان نامه نیز شما باید یک مشکل و مسئله داشته باشید. تا در رابطه با ان به دنبال بهبود مسئله و تحقیقات در رابطه با حل مشکلات باشید. برای پیدا کردن مسائل می توانید از مردم نظر سنجی کنید. در دوره های علمی شرکت کنید. می توانید از تجربه افراد دیگر مانند استاد راهنما تان استفاده کنید. می توانید نظریه های موجود را بررسی کنید. از دروس و مقاله های تخصصی می توانید استفاده کنید.
  4. اهمیت و ضرورت موضوع پایان نامه: علت و دغدغه های ایده و موضوع خود را بررسی کنید. و ان را ارائه دهید.
  5. پیشینه تحقیق: نمونه هایی از تحقیقات شبیه به تحقیق خود را از منابع معتبر دریافت کنید. و انها را بررسی کنید.
  6. اهداف تحقیق: اهداف کلی، جزئی و کاربردی در انجام پایان نامه خود را مشخص کنید.
  7. سوالات مرتبط با تحقیق: در رابطه با هر هدف مشخص شده سوالاتی در رابطه با ان تهیه کنید.
  8. فرضیه ها: فرضیه هایی در رابطه با موضوع کلی پایان نامه نگارش کنید. که پس از انجام تحقیقات بتوان ان را رد و یا تصدیق کرد.
  9. تعاریف: مفهوم ها و متغیر هایی که در پایان نامه نیاز به تفسیر دارند را تعریف کنید.
  10. روش های اجرایی کردن تحقیق: از دیگر مراحل پروپوزال در انجام پایان نامه برق مخابرات، مشخص کردن روش های تحقیقاتی است که، می خواهید در رسیدن به نتایج نهایی از انها استفاده کنید.
  11. محدودیت های ممکنه در تحقیق: هر گونه محدودیت احتمالی در انجام تحقیقات خود را بررسی کنید.
  12. نتیجه گیری : در نهایت یک نتیجه گیری کلی از مراحل فوق تهیه کنید.
  13. منابع: منابع معتبری که از انها در انجام پایان نامه خود استفاده کرده اید را اضافه کنید.

نکته: تمام مراحل پروپوزال به صورت مختصر و مفهومی نگارش می شوند. زیرا فصل اول از انجام پایان نامه برق مخابرات، به منظور تکمیل پروپوزال است و در انجا می توانید تمام مراحل پروپوزال را کامل و با جزئیات توضیح دهید.