انجام پایان نامه برق مخابرات میدان

انجام پایان نامه برق مخابرات میدان

انجام پایان نامه برق مخابرات میدان

پایان نامه برق مخابرات میدان

سفارش پایان نامه

آنچه باید از رشته “پایان نامه برق مخابرات میدان” بدانید :

مهندسی برق پر چالش ترین رشته تحصیلی است، مهندسی مخابرات و گرایش میدان هم سرآمد این فن می باشد. جایی که فیزیک و ریاضی در مرز علم با هم ترکیب می شوند. مخابرات-میدان یکی از گرایش های مهندسی برق در دوره های تحصیلات تکمیلی است که نزدیکترین گرایش در بین تمامی رشته های مهندسی به رشته فیزیک است، بنابراین می توان از این گرایش با عنوان فیزیک کاربردی یاد کرد.

در این گرایش بر خلاف گرایش الکترونیک تمرکز بر روی فرکانس های بالا است. فرکانس های بالا فرکانس هایی هستند که طول موج آنها در مقایسه با ابعاد مدار و یا سازه مورد برسی قابل قیاس باشد. در فرکانس های بالا دیگر نظریه مدار صادق نبوده و می بایست از نظریه الکترومغناطیس استفاده کرد.

دانشجویان مقطع ارشد رشته برق مخابرات میدان می بایست پس از انمام دوره تحصیل , جهت انجام پایان نامه برق مخابرات میدان اقدام کنند . اولین گام انتخاب موضوع پایان نامه برق مخابرات میدان می باشد که با توجه به علایق دانشجو انتخاب می شود . پس از انتخاب موضوع نوبت به آماده سازی پروپوزال برق مخابرات میدان می رسد که بسیار حساس بوده و به انتخاب استاد راهنما تائید یا رد میشود . حال دانشجو نیاز به مشاوره پایان نامه برق مخابرات میدان دارد تا به بهترین نحو ممکن پروپوزال را به پایان نامه ای با ارزش تبدیل نماید . در طی این مدت دانشجو باید کلیه منابع معتبری که میتوانند وی را جهت رسیدن به هدف یاری نمایند ، تهیه کند ، حال به صورت کتاب و جزوه و مقاله و یا دانلود پایان نامه برق مخابرات میدان که قبلاً‌در این زمینه انجام شده است . در نهایت کاری که آماده خواهد شد یک پایان نامه ارشد برق مخابرات میدان بوده که می تواند علاوه بر افزایش بار علمی خود داتشجو ، منبع معتبری برای بسط و گسترش علم برق مخابرات میدان گردد .