انجام پایان نامه حقوق عمومی

انجام پایان نامه حقوق عمومی

انجام پایان نامه حقوق عمومی

پایان نامه حقوق عمومی

سفارش پایان نامه

آنچه باید از رشته ” پایان نامه حقوق عمومی ” بدانید :

حقوق عمومی قواعدی است که بر روابط دولت و ماموران او با مردم حکومت می کند و سازمانهای دولتی را منظم می سازد . گرایشی از رشته حقوق است که در آن به موضوع رابطه دولت با مردم پرداخته می شود ( بر خلاف حقوق خصوصی که مربوط به رابطه اشخاص با یکدیگراست).  فارغ‌التحصیلان حقوق عمومی علاوه بر تدریس و وکالت می‌توانند در مشاغلی همچون قضاوت در دیوان عدالت اداری ، ‌مشاوره‌ی حقوقی در ادارات قوانین و معاونت‌های پارلمانی وزارت خانه‌ها و دستگاه‌های دولتی به فعالیت بپردازند.

مشاوره انجام پایان نامه حقوق بشر

در همه جوامع بشری همواره نوعی نظام سیاسی برقرار بوده، اما حقوق عمومی به معنای امروزی آن در دوران باستان مطرح نبوده است، هر چند مسائل عمده آن، از جمله برخی موضوعات حقوق اساسی، از ریشه دارترین مباحث در اندیشه بشری و تعالیم انبیاء به شمار می‌رود.

حقوق عمومی دارای شاخه‌های اصلی زیر است:

1-حقوق اساسی: حقوق اساسی پایه و مبنای حقوق عمومی است. زیرا در آن ساختمان حقوقی دولت و رابطه سازمان‌های آن با یکدیگر مطرح می‌شود هم چنین در آن حقوق سیاسی مردم و نیز تکالیف اصلی که برعهده دولت‌ها است گفته می‌شود.

2-حقوق اداری: در این شاخه دریاه اشخاص حقوق اداری و تشکیلات و وظایف ادارات دولتی و جاهایی مثل شهرداری‌ها و نیز تقسیمات کشوری و روابط این سازمان‌ها با مردم بحث می‌شود.

3-حقوق مالیه: قواعد مربوط به مباحث مالی مثل مالیات ها و نیز عوارضی که دولت از مردم دریافت می‌کنند و مقررات مربوط به آن‌ها و مباحث بودجه کشور، در این شاخه قرارمی‌گیرد.

4-حقوق کار: رابطه بین کارگر و کارفرما و مسائل اجتماعی ناشی از آن و نیز تامین اجتماعی در این شاخه مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد.

5-حقوق جزا: شاخه‌ای از حقوق است که اعمال و اقدامات و یا ترک اقدامات لازم که به منافع عمومی و یا امنیت عمومی آسیب وارد می‌کند و باید مورد پادافره (مجازات) قرار گیرد را در برمی‌گیرد. در این شاخه آن گونه رفتارهای مجرمانه که اعمال مجازات از سوی دولت را در پی دارد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

6-حقوق بشر: آن دسته از حقوق بنیادین و طبیعی را که انسان‌ها باید داشته باشند به عنوان حقوق بشر می‌خوانند و حقوق بشر نیز در زمره مباحث حقوق عمومی می‌تواند قرار گیرد.

انجام پایان نامه حقوق بشر

دانشجویان مقطع ارشد رشته حقوق عمومی می بایست پس از اتمام دوره تحصیل , جهت انجام پایان نامه حقوق عمومی اقدام کنند . اولین گام انتخاب موضوع پایان نامه حقوق عمومی می باشد که با توجه به علایق دانشجو انتخاب می شود . پس از انتخاب موضوع نوبت به آماده سازی پروپوزال حقوق عمومی می رسد که بسیار حساس بوده و به انتخاب استاد راهنما تائید یا رد میشود . حال دانشجو نیاز به مشاوره پایان نامه حقوق عمومی دارد تا به بهترین نحو ممکن پروپوزال را به پایان نامه ای با ارزش تبدیل نماید . در طی این مدت دانشجو باید کلیه منابع معتبری که میتوانند وی را جهت رسیدن به هدف یاری نمایند ، تهیه کند ، حال به صورت کتاب و جزوه و مقاله و یا دانلود پایان نامه حقوق عمومی که قبلاً‌در این زمینه انجام شده است . در نهایت کاری که آماده خواهد شد یک پایان نامه ارشد حقوق عمومی بوده که می تواند علاوه بر افزایش بار علمی خود داتشجو ، منبع معتبری برای بسط و گسترش علم حقوق عمومی گردد .