انجام پایان نامه بهداشت

انجام پایان نامه بهداشت

انجام پایان نامه بهداشت

سفارش پایان نامه

آنچه باید از رشته ” پایان نامه بهداشت ” بدانید :

گروه بهداشت عمومی ارتقاء دانش بهداشتی ومدیریتی در سطح ملی ، منطقه ای ونیز کمک به حفظ وارتقاء وضعیت بهداشت جوامع شهری و روستایی با تاکید بر بهداشت مناطق کویری را از طریق فعالیتهای آموزشی ، پژوهشی و خدماتی را از اهم وظایف خود می داند.

از مهمترین نقش های کارشناسان این رشته می توان به موارد زیر اشاره نمود:
1- نقش آموزشی ( نظیر آموزش کاردانها و بهورزهای مراکز بهداشت، مشاوره های قبل از ازدواج، آموزش مادران)
2- نقش پژوهشی(نظیر ارایه طرح های پژوهشی در زمینه HSR،آموزش پرسشگران سلامت، همکاری در انجام مصاحبه های پژوهشی و تدوین داده های لازم)
3- نقش مراقبتی(نظیر پایش سلامت کودکان، مراقبت قبل و بعد از زایمان مادران،…)
4- نقش اجرایی(نظیر شرکت در برنامه های بهداشت مدارس، ارایه خدمات تنظیم خانواده به خانوار های تحت پوشش، نظارت بر تکمیل پرونده های خانوارهای تحت پوشش)

دانشجویان مقطع ارشد رشته بهداشت می بایست پس از انمام دوره تحصیل , جهت انجام پایان نامه بهداشت اقدام کنند . اولین گام انتخاب موضوع پایان نامه بهداشت می باشد که با توجه به علایق دانشجو انتخاب می شود . پس از انتخاب موضوع نوبت به آماده سازی پروپوزال بهداشت می رسد که بسیار حساس بوده و به انتخاب استاد راهنما تائید یا رد میشود . حال دانشجو نیاز به مشاوره پایان نامه بهداشت دارد تا به بهترین نحو ممکن پروپوزال را به پایان نامه ای با ارزش تبدیل نماید . در طی این مدت دانشجو باید کلیه منابع معتبری که میتوانند وی را جهت رسیدن به هدف یاری نمایند ، تهیه کند ، حال به صورت کتاب و جزوه و مقاله و یا دانلود پایان نامه بهداشت که قبلاً‌در این زمینه انجام شده است . در نهایت کاری که آماده خواهد شد یک پایان نامه ارشد بهداشت بوده که می تواند علاوه بر افزایش بار علمی خود داتشجو ، منبع معتبری برای بسط و گسترش علم بهداشت گردد .