انجام پایان نامه زمین شناسی

انجام پایان نامه زمین شناسی

رشته زمین شناسی یکی از رشته های دانشگاه در مقطع کارشناسی می باشد که از میان داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در دو رشته زمین شناسی و دبیری زمین شناسی دانشجو می پذیرد.

در زمین شناسی، منشا زمین، تاریخ، ساختمان زمین، مواد متشکله آن، منابع طبیعی موجود در آن و تغییر و تحولاتی که در طول زمان پدید آمده اند مورد بررسی قرار می گیرد. در واقع از اعماق اقیانوسها تا نوک بزرگترین قله ها و حتی ماورای این دو، مورد مطالعه قرار گرفته و اطلاعات حاصل از آنها به صورت نقشه و گزارش ثبت می شود.

کشور ایران با در اختیار قرار داشتن منابع معدنی بسیار غنی اعم از مواد سوختی و ذخایر فلزی و غیرفلزی گرانبها و قرار گرفتن بر روی منطقه ای فعال از نظر زمین شناسی، که باعث وقوع زلزله ها، تغییر ساختار زمین، پدیده کوهزایی، تغییر پهنای دریاها و خلیج مجاور و دهها مطلب شگفت انگیز و در خور دقت و مطالعه دیگر می شود، نیاز وافر به پژوهشگران و متخصصانی دارد که به مطالعه و کاوش در آن پرداخته و مورد بهره برداری صحیح قرار دهند.

مهارت های انجام پایان نامه رشته زمین شناسی

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی رشته زمین شناسی قادرند، نقشه های زمین شناسی، معدنی و جغرافیایی را مطالعه نموده و اطلاعات آن را استخراج نمایند و با گروههای اکتشاف معدن، آب یابی و بهره برداری از آبهای زیرزمینی، همکاری داشته یا در کارهای صحرایی و کارگاهی مهندسین ژئوتکنیک و ژئوفیزیک فعالیت داشته باشند و کانونهای خطر همانند مناطق زلزله خیز، آتشفشانی و غیره را مشخص نمایند.

با توجه به تواناییهایی که فارغ التحصیلان رشته زمین شناسی دارند ، وزارتخانه های صنایع و معادن، بخشهای مرتبط با تهیه نقشه های زمین شناسی و معدنی، آزمایشگاههای سنگ شناسی و زمین شناسی و در مجموع کلیه مراکزی که در ارتباط با موضوع زمین فعالیت می کنند، می توانند زمینه های اشتغال و فعالیت فارغ التحصیلان رشته باشند.

پایان نامه زمین شناسی

آنچه باید از رشته “پایان نامه زمین شناسی” بدانید :

زمین شناسی، رشته ای است دانشگاهی كه در زمینه پیرایش زمین، وضعیت زمین در فضا، تاریخ پایان نامه زمین شناسی، شكل و ابعاد زمین، مشخصات فیزیكی و شیمیایی زمین و مواد تشكیل دهنده آن، بررسی عواملی كه در شكل زمین دخیل هستند و… مطالعه و بررسی می كند.

مشاوره انجام پایان نامه زمین شناسی

انجام پایان نامه زمین شناسی یکی دیگر از فعالیت های پژوهشی موسسه مشاوران تهران می باشد. همکاران موسسه مشاوران تهران برای انجام پایان نامه زمین شناسی و غنی سازی خدمات این حیطه سعی نموده است از بهترین و زبده ترین دانشجویان بهترین دانشگاههای ایران استفاده نماید.

همانگونه که دانشجویان رشته زمین شناسی اطلاع دارند، انجام پایان نامه زمین شناسی مستلزم کاربرد برنامه های تحلیلی و کار در آزمایشگاه می باشد. چنین فعالیتهایی پیچیدگی کار را دو چندان می نمایند. موسسه مشاوران تهران برای پوشش به ضعف و نقایص دانشجویان، سعی دارد در هر دو زمینه بهترین خدمات را ارائه نماید.

انجام پایان نامه زمین شناسی

  1. پایان نامه پترولوژی
  2. پایان نامه زمین شناسی اقتصادی
  3. پایان نامه آب زمین شناسی
  4. پایان نامه چینه شناسی
  5. پایان نامه رسوب شناسی
  6. پایان نامه زمین شناسی نفت
  7. پایان نامه زمین شناسی مهندسی
  8. پایان نامه زمین شناسی زیست محیطی
  9. پایان نامه زمین شیمی
  10. پایان نامه سنجش از دور زمین شناختی

دانشجویان مقطع ارشد رشته زمین شناسی می بایست پس از اتمام دوره تحصیل، جهت انجام پایان نامه زمین شناسی اقدام کنند . اولین گام انتخاب موضوع پایان نامه زمین شناسی می باشد که با توجه به علایق دانشجو انتخاب می شود . پس از انتخاب موضوع نوبت به آماده سازی پروپوزال زمین شناسی می رسد که بسیار حساس بوده و به انتخاب استاد راهنما تائید یا رد میشود.

حال دانشجو نیاز به مشاوره پایان نامه زمین شناسی دارد تا به بهترین نحو ممکن پروپوزال را به پایان نامه ای با ارزش تبدیل نماید . در طی این مدت دانشجو باید کلیه منابع معتبری که میتوانند وی را جهت رسیدن به هدف یاری نمایند ، تهیه کند ، حال به صورت کتاب و جزوه و مقاله و یا دانلود پایان نامه زمین شناسی که قبلاً‌ در این زمینه انجام شده است.

در نهایت کاری که آماده خواهد شد یک پایان نامه ارشد زمین شناسی بوده که می تواند علاوه بر افزایش بار علمی خود داتشجو ، منبع معتبری برای بسط و گسترش علم مدیریت بازرگانی گردد .