انجام پایان نامه مدیریت منابع انسانی

انجام پایان نامه مدیریت منابع انسانی

انجام پایان نامه مدیریت منابع انسانی

463881

آنچه باید از رشته “پایان نامه مدیریت منابع انسانی” بدانید :

این رشته با توجه به گستره استفاده از نیروی انسانی در سازمان ها می تواند در سازمان های دولتی و خصوصی به صورت گسترده مورد استفاده قرار گیرد. این رشته در بسیاری از دانشگاه های آزاد و سراسری تدریس می شود. شاید بتوان یکی از بهترین دانشگاه های ارائه دهنده این رشته را دانشگاه تهران دانست. البته بنظر می رسد در حوزه بازار کار دانشجویان برخی از دانشگاه های آزاد عملکرد بهتری را نشان داده اند.

موضوعات مختلفی در این حوزه قابل انجام می باشد. موضوعات با کلید واژه هایی همچون انتخاب، استخدام، جامعه پذیری، تعهد منابع انسانی، استراتژی های منابع انسانی، مدیریت استعداد و نگرش کارکنان و …  برخی از کلید واژه های مطرح در انجام پایان نامه های مدیریت منابع انسانی می باشد.

مراحل انجام پایان نامه مدیریت منابع انسانی

مراحل انجام پایان نامه

  1. انتخاب موضوع بر اساس کلید واژه های مدیریت منابع انسانی بر اساس جدید ترین مقالات 2014 و 2015
  2. آموزش ارائه موضوع به دانشگاه به منظور درک صحیح دانشجویان
  3. تصویب موضوع و نگارش پروپوزال+آموزش پروپوزال نویسی
  4. تصویب پروپوزال و نگارش مبانی نظری تحقیق
  5. آموزش بخش اول مبانی نظری تحقیق
  6. طراحی ابزار تحقیق+ آموزش نحوه توزیع پرسشنامه
  7. تجزیه و تحلیل اطلاعات و آموزش نرم افزار های SPSS-AMOS-LISREL-EQS-EVIEWS-EXPERT CHOICE-TOPSIS
  8. تکمیل پایان نامه
  9. آموزش پیش دفاع
  10. استخراج مقاله و آموزش چاپ مقالات ISI-ISC علمی و پژوهشی

 

دانشجویان مقطع ارشد رشته منابع طبیعی می بایست پس از انمام دوره تحصیل، جهت انجام پایان نامه مدیریت منابع انسانی اقدام کنند.

اولین گام انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت منابع انسانی می باشد که با توجه به علایق دانشجو انتخاب می شود. پس از انتخاب موضوع نوبت به آماده سازی پروپوزال مدیریت منابع انسانی می رسد که بسیار حساس بوده و به انتخاب استاد راهنما تائید یا رد میشود.

حال دانشجو نیاز به مشاوره پایان نامه مدیریت منابع انسانی دارد تا به بهترین نحو ممکن پروپوزال را به پایان نامه ای با ارزش تبدیل نماید. در طی این مدت دانشجو باید کلیه منابع معتبری که میتوانند وی را جهت رسیدن به هدف یاری نمایند، حال به صورت کتاب و جزوه و مقاله و یا دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی که قبلاً‌ در این زمینه انجام شده است.

در نهایت کاری که آماده خواهد شد یک پایان نامه ارشد مدیریت منابع انسانی بوده که می تواند علاوه بر افزایش بار علمی خود داتشجو ، منبع معتبری برای بسط و گسترش علم مدیریت بازرگانی گردد .