انجام پایان نامه مدیریت امور شهری

انجام پایان نامه مدیریت امور شهری

انجام پایان نامه مدیریت امور شهری

آنچه باید از رشته “پایان نامه مدیریت شهری” بدانید :

هدف از این رشته عبارت است از تربیت کادر متخصص جهت نگهداری، اداره و توسعه فضاهایی که برنامه ریزان شهری ایجاد می نمایند. رشته مدیریت شهری از دیدگاه سلسله مراتب رشته ای، زیر مجموعه ای از حوزه برنامه ریزی بوده که این حوزه شش زیر شاخه اصلی دارد:

  1. امنیت ملی
  2. توسعه اقتصادی
  3. اجتماعی
  4. محیط زیست
  5. شهری
  6. توسعه منطقه ای

باید یادآور شد که این رشته با رشته “مدیریت شهری” در گروه هنر، علیرغم شباهت های فراوان تفاوت هایی دارد از جمله این که “مدیریت امور شهری” یکی از گرایش های رشته مدیریت بوده و در گروه علوم انسانی قرار دارد لذا روح کلی حاکم بر آن، دیدگاه های علوم انسانی و علم مدیریت است در حالی که مدیریت شهری یک رشته مستقل درگروه هنر است و  با رویکردی هنری و زیباشناسانه به صورت یک رشته مستقل با مأموریت های خاص هنری تعریف شده است.

دانشجویان مقطع ارشد رشته مدیریت منابع طبیعی می بایست پس از انمام دوره تحصیل , جهت انجام پایان نامه مدیریت امور شهری اقدام کنند . اولین گام انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت امور شهری می باشد که با توجه به علایق دانشجو انتخاب می شود . پس از انتخاب موضوع نوبت به آماده سازی پروپوزال مدیریت امور شهری می رسد که بسیار حساس بوده و به انتخاب استاد راهنما تائید یا رد میشود . حال دانشجو نیاز به مشاوره پایان نامه مدیریت امور شهری دارد تا به بهترین نحو ممکن پروپوزال را به پایان نامه ای با ارزش تبدیل نماید . در طی این مدت دانشجو باید کلیه منابع معتبری که میتوانند وی را جهت رسیدن به هدف یاری نمایند ، تهیه کند ، حال به صورت کتاب و جزوه و مقاله و یا دانلود پایان نامه مدیریت امور شهری که قبلاً‌در این زمینه انجام شده است . در نهایت کاری که آماده خواهد شد یک پایان نامه ارشد مدیریت امور شهری بوده که می تواند علاوه بر افزایش بار علمی خود داتشجو ، منبع معتبری برای بسط و گسترش علم مدیریت بازرگانی گردد .