پایان نامه صنایع مدل سازی سیستم های کلان

پایان نامه صنایع مدل سازی سیستم های کلان

انجام پایان نامه صنایع مدل سازی سیستم های کلان

مشاوره انجام پایان نامه صنایع مدل سازی سیستم های کلان

آنچه باید از رشته “ پایان نامه صنایع مدل سازی سیستم های کلان” بدانید :

هدف گرایش مدل سازی سیستم های کلان تعلیم و تحقیق در زمینه برنامه ‌ریزی و طرح سیستم‌ های مختلف موردنیاز جامعه می‌باشد . این سیستم ها عموماً در ابعاد مختلف منطقه یا کشور مطرح می‌گردند . سیستم های حمل و نقل، آب رسانی و فاضلاب، ارتباطات، انتقال و توزیع کالاها، تأمین و توزیع انرژی، خدمات آموزشی یا بهداشتی اینگونه می باشند . در تمامی این سیستم ها هر یک از ابعاد اقتصادی، اجتماعی و تکنولوژیک سیستم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد . این گرایش به مطالعه، مدلسازی و تجزیه و تحلیل اینگونه سیستم ها پرداخته و با در نظر گرفتن ابعاد مختلف آنها و همچنین با توجه به نیازها، اولویت ها و امکانات جامعه بهترین سیستم را طراحی می‌نماید .

انجام پایان نامه صنایع مدل سازی سیستم های کلان

زیر شاخه های صنایع مدل سازی سیستم های کلان

1- مدلسازی سیستم های اقتصادی

2- مدلسازی سیستم های انرژی

3- تحقیق در عملیات

4- مدلسازی سیستم های حمل و نقل

دانشجویان مقطع ارشد رشته صنایع مدل سازی سیستم های کلان می بایست پس از انمام دوره تحصیل , جهت انجام پایان نامه صنایع مدل سازی سیستم های کلان اقدام کنند . اولین گام انتخاب موضوع پایان نامه صنایع مدل سازی سیستم های کلان می باشد که با توجه به علایق دانشجو انتخاب می شود . پس از انتخاب موضوع نوبت به آماده سازی پروپوزال صنایع مدل سازی سیستم های کلان می رسد که بسیار حساس بوده و به انتخاب استاد راهنما تائید یا رد میشود . حال دانشجو نیاز به مشاوره پایان نامه صنایع مدل سازی سیستم های کلان دارد تا به بهترین نحو ممکن پروپوزال را به پایان نامه ای با ارزش تبدیل نماید . در طی این مدت دانشجو باید کلیه منابع معتبری که میتوانند وی را جهت رسیدن به هدف یاری نمایند ، تهیه کند ، حال به صورت کتاب و جزوه و مقاله و یا دانلود پایان نامه صنایع مدل سازی سیستم های کلان که قبلاً‌در این زمینه انجام شده است . در نهایت کاری که آماده خواهد شد یک پایان نامه ارشد صنایع مدل سازی سیستم های کلان بوده که می تواند علاوه بر افزایش بار علمی خود داتشجو ، منبع معتبری برای بسط و گسترش علم صنایع مدل سازی سیستم های کلان گردد .

 

موارد بیشتر :

علاوه بر اطلاعات فوق می توانید موارد بیشتری در رابطه با مقالات رایگان ، سفارش مقاله و مرور پایان نامه در رشته های مختلف را در سایت های ما  مشاهده نمایید .