انجام پایان نامه صنایع مالی

انجام پایان نامه صنایع مالی

انجام پایان نامه صنایع مالی

پایان نامه صنایع مالی

سفارش پایان نامه

آنچه باید از رشته ” پایان نامه صنایع مالی ” بدانید :

مهندسی مالی ترکیبی از علوم ریاضی کاربردی، علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ریاضیات مالی و مدیریت مالی است. هدف از رشته کارشناسی ارشد مهندسی مالی استفاده از فن آوری محاسباتی و اطلاعاتی پیشرفته در بازارهای مالی و همچنین استفاده از علم مهندسی مالی در بانکهای تجاری ، شرکتهای بیمه و واحدهای خزانه داری می باشد. درک همزمان مفاهیم صنعتی و مالی از مهمترین قابلیت های فارغ التحصیلان این رشته می باشد.

داوطلبان رشته کارشناسی ارشد مهندسی سیستمهای مالی باید قبل از هر چیز به مسایل مالی و پولی علاقه زیادی داشته باشند. همچنین باید در زمینه آمار و احتمال و زبان انگلیسی قوی باشند. رشته مهندسی سیستمهای مالی بیشتر به مدیریت مالی نزدیک است تا مهندسی صنایع.

دانشجویان مقطع ارشد رشته صنایع مالی می بایست پس از انمام دوره تحصیل , جهت انجام پایان نامه صنایع مالی اقدام کنند . اولین گام انتخاب موضوع پایان نامه صنایع مالی می باشد که با توجه به علایق دانشجو انتخاب می شود . پس از انتخاب موضوع نوبت به آماده سازی پروپوزال صنایع مالی می رسد که بسیار حساس بوده و به انتخاب استاد راهنما تائید یا رد میشود . حال دانشجو نیاز به مشاوره پایان نامه صنایع مالی دارد تا به بهترین نحو ممکن پروپوزال را به پایان نامه ای با ارزش تبدیل نماید . در طی این مدت دانشجو باید کلیه منابع معتبری که میتوانند وی را جهت رسیدن به هدف یاری نمایند ، تهیه کند ، حال به صورت کتاب و جزوه و مقاله و یا دانلود پایان نامه صنایع مالی که قبلاً‌در این زمینه انجام شده است . در نهایت کاری که آماده خواهد شد یک پایان نامه ارشد صنایع مالی بوده که می تواند علاوه بر افزایش بار علمی خود داتشجو ، منبع معتبری برای بسط و گسترش علم صنایع مالی گردد .