انجام پایان نامه مدیریت بین الملل

انجام پایان نامه مدیریت بین الملل

آنچه باید از رشته “پایان نامه مدیریت بین الملل” بدانید :

هدف از رشته مدیریت بین الملل آشنایی دانشجویان با سازمان های بازرگانی بین المللی بالاخص سازمان های مرتبط با واردات و صادرات. در این گرایش دانشجویان مهارت هایی از قبیل مسائل و مفاهیم مرتبط با بازارهای بین المللی، جمع آوری داده های مربوط به بازار های بین الملل، تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به بازارشناسی، توسعه بازار، تجاری سازی بین المللی، تطبیق فرهنگی بازار ها و …ارائه و ارزیابی راه حل ها تا رسیدن به تصمیم و راهکار مناسب را کسب می نمایند.

انجام پایان نامه مدیریت بین الملل ارشد و دکتری

فارغ التحصیلان این رشته می توانند در سمت های مهم مدیریتی در سازمان های بازرگانی، مناطق آزاد تجاری، شرکت های دولتی و خصوصی، مشاوره مدیریت، فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی در شرکت های مشاوره مدیریت، بخش های بین الملل سازمان ها (تسلط به زبان های رایج بین المللی) مشغول به کار شوند.

واحدهای درسی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل عبارتند از: مدیریت منابع انسانی پیشرفته، تئوریهای مدیریت پیشرفته، تحلیل آماری، مدیریت استراتژیک پیشرفته، بازارشناسی و مسائل بازاریابی، مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته، حسابداری مدیریت، تحقیق در عملیات پیشرفته، اقتصاد مدیریت، سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته، حقوق بازرگانی بین المللی، مدیریت صادرات و واردات، سازمانهای پولی و مالی بین الملل، سمینار در مسائل بازرگانی بین المللی

 

دانشجویان مقطع ارشد رشته مدیریت منابع طبیعی می بایست پس از انمام دوره تحصیل , جهت انجام پایان نامه مدیریت اقدام کنند . اولین گام انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بین الملل می باشد که با توجه به علایق دانشجو انتخاب می شود . پس از انتخاب موضوع نوبت به آماده سازی پروپوزال مدیریت بین الملل می رسد که بسیار حساس بوده و به انتخاب استاد راهنما تائید یا رد میشود.

حال دانشجو نیاز به مشاوره پایان نامه مدیریت بین الملل دارد تا به بهترین نحو ممکن پروپوزال را به پایان نامه ای با ارزش تبدیل نماید. در طی این مدت دانشجو باید کلیه منابع معتبری که میتوانند وی را جهت رسیدن به هدف یاری نمایند ، تهیه کند ، حال به صورت کتاب و جزوه و مقاله و یا دانلود پایان نامه مدیریت استراتژیک که قبلاً‌ در این زمینه انجام شده است.

در نهایت کاری که آماده خواهد شد یک پایان نامه ارشد مدیریت بین الملل بوده که می تواند علاوه بر افزایش بار علمی خود داتشجو ، منبع معتبری برای بسط و گسترش علم مدیریت بازرگانی گردد .