پایان نامه عمران مهندسی خطوط راه آهن

پایان نامه عمران مهندسی خطوط راه آهن

انجام پایان نامه عمران مهندسی خطوط راه آهن

آنچه باید از رشته “ پایان نامه عمران مهندسی خطوط راه آهن” بدانید :

مهندسی راه‌آهن رشته‌ای چندوجهیست که به طراحی، ساخت و بهره‌برداری سامانه‌های مختلف ریلی می‌پردازد . این رشته دارای گستره‌ ای عظیم از جمله مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی برق،مهندسی مواد و مهندسی کامپیوتر می‌باشد .

هدف از این دوره تربیت افرادیست که توانایی لازم برای درک بهتر مسائل ، برنامه ریزی و هدایت و طراحی و نطارت بر پروژه های تخصصی در زمینه راه آهن و خطوط ریلی و توان تحقیقاتی مناسب برای مسائلی که در این زمینه با آنها روبرو می شوند را داشته باشند .

دوره‌ی کارشناسی ارشد شامل موارد فوق می باشد :

  • مهندسی حمل و نقل ریلی

  • مهندسی خطوط راه‌آهن

  • مهندسی ماشین‌های ریلی

  • مهندسی ایمنی در راه‌آهن:

  • مهندسی راه‌آهن برقی:

این دوره‌ی آموزشی و پژوهشی، به منظور فعالیت در زمینه‌های برقی کردن راه‌آهن، شبکه‌های الکتریکی راه‌آهن و کنترل تعریف شده است و دانش‌آموختگان آن باید بتوانند در زمینه‌ی برنامه‌ریزی، مدیریت، طراحی و پیاده کردن پروژه‌های پست‌های الکتریکی راه‌آهن، توزیع انرژی الکتریکی، شبکه‌ی تغذیه قطار، تراکشن موتورها، کنترل کننده‌های مربوط به هدایت و بهینه‌سازی و تاسیسات فنی مربوطه، پاسخگوی نیازها و کمبودهای سامانه‌های مختلف حمل و نقل ریلی باشند.

  • مهندسی کنترل و علائم:

کنترل، علائم و ارتباطات در حمل و نقل ريلی از درون‌مایه‌های این رشته‌ی تحصیلی است که به بهره‌برداری بیش‌تر از خط و ایمنی بالاتر آن می‌انجامد و فعالیت در زمینه‌ی برنامه‌ريزی، مديريت، طراحی و ساخت سامانه‌های کنترل و علائم در حمل و نقل ريلی از وظایف مهندسان کنترل و علائم است.

دانشجویان مقطع ارشد رشته عمران مهندسی خطوط راه آهن می بایست پس از انمام دوره تحصیل , جهت انجام پایان نامه عمران مهندسی خطوط راه آهن اقدام کنند . اولین گام انتخاب موضوع پایان نامه عمران مهندسی خطوط راه آهن می باشد که با توجه به علایق دانشجو انتخاب می شود . پس از انتخاب موضوع نوبت به آماده سازی پروپوزال عمران مهندسی خطوط راه آهن می رسد که بسیار حساس بوده و به انتخاب استاد راهنما تائید یا رد میشود . حال دانشجو نیاز به مشاوره پایان نامه عمران مهندسی خطوط راه آهن دارد تا به بهترین نحو ممکن پروپوزال را به پایان نامه ای با ارزش تبدیل نماید . در طی این مدت دانشجو باید کلیه منابع معتبری که میتوانند وی را جهت رسیدن به هدف یاری نمایند ، تهیه کند ، حال به صورت کتاب و جزوه و مقاله و یا دانلود پایان نامه عمران مهندسی خطوط راه آهن که قبلاً‌در این زمینه انجام شده است . در نهایت کاری که آماده خواهد شد یک پایان نامه ارشد عمران مهندسی خطوط راه آهن بوده که می تواند علاوه بر افزایش بار علمی خود داتشجو ، منبع معتبری برای بسط و گسترش علم عمران مهندسی خطوط راه آهن گردد .

 

موارد بیشتر :

علاوه بر اطلاعات فوق می توانید موارد بیشتری در رابطه با مقالات رایگان ، سفارش مقاله و مرور پایان نامه در رشته های مختلف را در سایت های ما  مشاهده نمایید .