پایان نامه صنایع مدیریت نوآوری و فناوری

پایان نامه صنایع مدیریت نوآوری و فناوری

انجام پایان نامه صنایع مدیریت نوآوری و فناوری

آنچه باید از رشته “ پایان نامه صنایع مدیریت نوآوری و فناوری” بدانید :

منظور از مدیریت نو آوری و فناوری، مجموعه فعالیت هاییست که منجر به تجاری سازی محصولات با بهره مندی از جدیدترین فناوری ها و نوآوری ها در سطح بنگاه می گردد . در این گرایش دانشجویان به درکی عمیق و جامع از تفاوت های بین مدیریت نوآوری و فناوری با روشهای سنتی معمولی خواهند رسید.

مشاوره انجام پایان نامه صنایع مدیریت نوآوری و فناوری

هدف این رشته آشنایی دانش آموختگان با آخرین پیشرفت های فناوری در زمینه صنعت و استفاده از آنها در فرایندهای تولید به منظور توسعه بیشتر محصولات جدید می باشد . در این گرایش دانشجویان به شناخت مناسبی از مسائل مرتبط با مدیریت فناوری از قبیل مدیریت نوآوری و خلاقیت، مدیریت فناوری و توسعه محصولات جدید،‌ مدیریت دانش و مباحثی از این دست خواهند رسید .

در واقع مقصود از برگزاری این گرایش تربیت دانش آموختگانیست که بتوانند چالش های موجود در ارتباط با مدیریت نوآوری و فناوری در سطح بنگاه را بررسی و تحلیل نموده و راه کارهای مناسبی ارائه نمایند . در اینجا منظور از مدیریت نوآوری و فناوری مجموعه فعالیت هایی ست که منجر به تجاری سازی محصولات با بهره مندی از جدیدترین فناوری ها و نوآوری ها در سطح بنگاه می گردد.

انجام پایان نامه صنایع مدیریت نوآوری و فناوری

از دیگر اهداف برگزاری این دوره آشنایی با آخرین دستاوردهای فناوری در جهات مختلف صنعتی و بکارگیری آن در انواع فرآیندهای تولید به منظور توسعه و پیشرفته ساختن محصولات و فرآیندهای نوین می باشد. تمرکز این گرایش بر مسائل و نیازهای عملیاتی و اداری وابسته به مدیریت طراحی و توسعه و تجاری سازی محصولات با پیشرفته ترین فناوری و نوآوری خواهد بود.
دانشجویان در این گرایش آگاهی مطلوبی از مسائل مرتبط با مدیریت فناوری از قبیل مدیریت نوآوری و خلاقیت، مدیریت فناوری، توسعه محصولات جدید، مدیریت دانش و مباحث مشابه بدست خواهند آورد.

برنامه درسی و تعداد واحدهای مدیریت نوآوری و فناوری

رشته مدیریت نوآوری و فناوری در مقطع کارشناسی ارشد دارای 32 واحد درسی می باشد که از این تعداد 12 واحد آن را دروس اجباری، 12 واحد دروس اختیاری و 8 واحد آن را پایان نامه و سمینار تشکیل می دهند.

موارد قابل تحويل در پروژه نهايي عبارتند از :

شناسايي نيازهاي مشتري- تحليل بازار- مأموريت نامه- ايده پردازي- انتخاب ايده- خانه كيفيت- طراحي تفضیلی- نمونه سازي- شناسنامه ويژگي هاي محصول- در قالب گزارش پروژه و محصول طراحي شده كه با پرینتر 3 بعدی یا هر روش دیگری ساخته خواهد شد.

دانشجویان مقطع ارشد رشته مدیریت نوآوری و فناوری می بایست پس از انمام دوره تحصیل , جهت انجام پایان نامه مدیریت نوآوری و فناوری اقدام کنند . اولین گام انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت نوآوری و فناوری می باشد که با توجه به علایق دانشجو انتخاب می شود . پس از انتخاب موضوع نوبت به آماده سازی پروپوزال مدیریت نوآوری و فناوری می رسد که بسیار حساس بوده و به انتخاب استاد راهنما تائید یا رد میشود . حال دانشجو نیاز به مشاوره پایان نامه مدیریت نوآوری و فناوری دارد تا به بهترین نحو ممکن پروپوزال را به پایان نامه ای با ارزش تبدیل نماید . در طی این مدت دانشجو باید کلیه منابع معتبری که میتوانند وی را جهت رسیدن به هدف یاری نمایند ، تهیه کند ، حال به صورت کتاب و جزوه و مقاله و یا دانلود پایان نامه مدیریت نوآوری و فناوری که قبلاً‌در این زمینه انجام شده است . در نهایت کاری که آماده خواهد شد یک پایان نامه ارشد مدیریت نوآوری و فناوری بوده که می تواند علاوه بر افزایش بار علمی خود داتشجو ، منبع معتبری برای بسط و گسترش علم مدیریت نوآوری و فناوری گردد .

 

موارد بیشتر :

علاوه بر اطلاعات فوق می توانید موارد بیشتری در رابطه با مقالات رایگان ، سفارش مقاله و مرور پایان نامه در رشته های مختلف را در سایت های ما  مشاهده نمایید .