انجام پایان نامه عمران سازه های دریایی

انجام پایان نامه عمران سازه های دریایی

انجام پایان نامه عمران سازه های دریایی

پایان نامه عمران سازه های دریایی

آنچه باید از رشته “پایان نامه عمران سازه های دریایی” بدانید :

گرایش سازه‌های دریایی شامل سه بخش onshore ،nearshore و offshore میباشد. در بخش on shore و near shore به تحلیل و طراحی سازه‌های ساحلی و نزدیك ساحل مانند اسكله‌های فولادی و بتنی ، موج‌شكن‌ها ، خطوط لوله ساحلی و همچنین تحلیل جریان اترسوب ، تثبیت سواحل و … پرداخته می‌شود. در بخش offshore نیز تحلیل و طراحی سازههای دور از ساحل مانند سكوهای نفتی ، خطوط لوله كف دریا در آبهای عمیقو … مدنظر است.

گرايش سازه هیدرولیکی ترکیبی از گرایش‌های سازه و آب می‌ باشد . این گرايش همچنین با مباحث مطرح شده در هر دو موضوع مهندسی محیطزیست و بهداشت نیز ارتباط دارد.  البته همانطور که عنوان شد ، تأکید بیشتر این گرایش بر روی طراحی و محاسبه‌ سازه‌های مرتبط با آب می‌باشد و مطالعات هیدرولوژیکی چند ان در حیطه‌ مباحث این گرایش نیست.

دانشجویان مقطع ارشد رشته عمران سازه های دریایی می بایست پس از انمام دوره تحصیل , جهت انجام پایان نامه عمران سازه های دریایی اقدام کنند . اولین گام انتخاب موضوع پایان نامه عمران سازه های دریایی می باشد که با توجه به علایق دانشجو انتخاب می شود . پس از انتخاب موضوع نوبت به آماده سازی پروپوزال عمران سازه های دریایی می رسد که بسیار حساس بوده و به انتخاب استاد راهنما تائید یا رد میشود . حال دانشجو نیاز به مشاوره پایان نامه عمران سازه های دریایی دارد تا به بهترین نحو ممکن پروپوزال را به پایان نامه ای با ارزش تبدیل نماید . در طی این مدت دانشجو باید کلیه منابع معتبری که میتوانند وی را جهت رسیدن به هدف یاری نمایند ، تهیه کند ، حال به صورت کتاب و جزوه و مقاله و یا دانلود پایان نامه عمران سازه های دریایی که قبلاً‌ در این زمینه انجام شده است . در نهایت کاری که آماده خواهد شد یک پایان نامه ارشد عمران سازه های دریایی بوده که می تواند علاوه بر افزایش بار علمی خود داتشجو ، منبع معتبری برای بسط و گسترش علم مدیریت بازرگانی گردد .