انجام پایان نامه زبان فرانسه

انجام پایان نامه زبان فرانسه

انجام پایان نامه زبان فرانسه

پایان نامه زبان فرانسه

انجام پایان نامه فرانسه در موسسه مشاوران تهران

موسسه مشاوران تهران با تیم تخصصی فرانسوی زبان خود مدعی بهترین سطح کیفی انجام پایان نامه مترجمی و ادبیات، زبان فرانسه در سطح کشور به گونه ای که تمامی موسسات موجود در سطح کشور پایان نامه های زبان فرانسه خود را بعد از انقاد قرارداد برای مشاوران تهران ارسال مینمایند نکته حائز اهمیت انجام بیش از 100 پایان نامه زبان فرانسه در مقطع دکتری در موسسه مشاوران تهران است که برتر بودن این مجموعه را به همگان مشخص میکند مشاوران تهران این امکان را برای دانشجویان زبان و ادبیات فرانسه محیا کرده که قبل از انعقاد قرارداد و پرداخت ریالی هزینه بتواند با استاد زبان فرانسه بصورت تلفنی و به زبان فرانسوی صحبت کرده تا با خیال راحت انعقاد قرارداد انجام دهد کاری که با افتخار صرفا در موسسه مشاوراه تهران انجام میشود.

آنچه باید از رشته “پایان نامه زبان فرانسه” بدانید :

گرایش ادبی دانشجویان زبان فرانسه گرایش ادبی پس از گذراندن دروس ابتدایی مانند نگارش، مکالمه و خواندن زبان فرانسه با ادبیات این زبان شامل تاریخ ادبیات، شعر، رمان و نمایشنامه فرانسوی به طور جامع و گسترده ای آشنا می شوند. برای مثال در بخش تاریخ ادبیات و نقد ادبی با مکتبهای ادبی رئالیسم، رمانتیسم، سورئالیسم، پوچی و اگزیستانسیالیسم و نکات افتراق و اشتراک آنها و نویسندگان و هنرمندان مطرح در هر یک از دوره های یاد شده آشنا می شوند و در بخش شعر نیز انواع شعر نو وکلاسیک را مطالعه می کنند و قواعد شعر کلاسیک، طرز شمارش هجاها و نحوه ی شناخت قافیه های غنی و ضعیف را فرا می گیرند. دروس اصلی و تخصصی گرایش ادبی: خواندن متون مطبوعاتی، نگارش پیشرفته، نظری اجمالی بر ادبیات قرون ۱۸و۱۷، تفسیر متون قرون ۱۸و۱۷، انواع شعر فرانسه، تاریخ ادبیات قرن۱۹، یادداشت برداری و روش تحقیق، مطالعه نمایشنامه و ساختمان آن، تاریخ ادبیات قرن ۲۰، تفسیر متون قرن.۲۰ توانایی های لازم: اگر به زبان به عنوان یک فرصت تجاری و شغلی نگاه کنیم، در آن موفق نخواهیم شد. اما اگر زبان را به منظور آشنایی با یک فرهنگ و تمدن مطالعه کنیم، هم در دانشگاه و هم در بازار کار موفق خواهیم شد.

«برنامه درسی دوره لیسانس زبان فرانسه با برنامه درسی زبان انگلیسی متفاوت است چرا كه بیشتر دانشجویان زبان فرانسه در هر دو گرایش ادبی و مترجمی، در بدو . با این زبان آشنایی ندارند و حتی بسیاری از آنها با شركت در آزمون انگلیسی ، در رشته زبان فرانسه پذیرفته می‌شوند.

شناخت عمیق ادبیات و زبان فرانسه، تربیت مترجمین توانمند، تقویت دانش زبان شناختی فرانسه و فارسی دانشجویان، پرورش روحیه تحلیل، نقد و استنباط فردی جهت ارائه نظریات علمی و پژوهش‌های عملی در زمینه ترجمه‌شناسی، تربیت مدرسین، مترجمین و پژوهشگران ادبیات به ویژه در حوزه ادبیات تطبیقی، از اهداف شاخص رشته زبان فرانسه می باشد. دانش آموختگان این رشته می توانند در بخش های مختلف آموزشی و پژوهشی و مراکزی از قبیل دارالترجمه‌ها، برنامه‌های برون مرزی صدا و سیما، مراکز خبری، نشریات علمی و … مشغول به کار شوند. علاوه بر این، فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری توانایی تدریس و تحقیق در موسسات آموزش عالی، ارائه نقدهای جدید از آثار ادبی فارسی و فرانسه براساس دستاوردهای نوین روش‌شناسی و نظریه‌های علوم انسانی، اعتلای فرهنگ نقد در ایران و شناساندن ارزش و اهمیت آثار ادبی فارسی به پژوهشگران خارجی، خصوصاً فرانسوی زبان را خواهند داشت.

دانشجویان مقطع ارشد رشته زبان فرانسه می بایست پس از انمام دوره تحصیل , جهت انجام پایان نامه زبان فرانسه اقدام کنند . اولین گام انتخاب موضوع پایان نامه زبان فرانسه می باشد که با توجه به علایق دانشجو انتخاب می شود . پس از انتخاب موضوع نوبت به آماده سازی پروپوزال زبان فرانسه می رسد که بسیار حساس بوده و به انتخاب استاد راهنما تائید یا رد میشود . حال دانشجو نیاز به مشاوره پایان نامه زبان فرانسه دارد تا به بهترین نحو ممکن پروپوزال را به پایان نامه ای با ارزش تبدیل نماید . در طی این مدت دانشجو باید کلیه منابع معتبری که میتوانند وی را جهت رسیدن به هدف یاری نمایند ، تهیه کند ، حال به صورت کتاب و جزوه و مقاله و یا دانلود پایان نامه زبان فرانسه که قبلاً‌ در این زمینه انجام شده است . در نهایت کاری که آماده خواهد شد یک پایان نامه ارشد زبان فرانسه بوده که می تواند علاوه بر افزایش بار علمی خود داتشجو ، منبع معتبری برای بسط و گسترش علم مدیریت بازرگانی گردد .

آموزش دوره مقدماتی زبان فرانسه مخصوص دانشجویانی است که در بدو . به دانشگاه هیچگونه آشنائی قبلی با زبان فرانسه ندارند و با گذراندن این دوره باید با فرانسه گفتاری و نوشتاری آشنائی کافی حاصل نمایند تا بتوانند دروس مشترک و اختصاصی رشته انتخابی خود را بگذرانند.

در این دوره در طی ۳۰۶ ساعت آموزش نظری زبان فرانسه یکی از روشهای زبان آموزی فرانسه بطور کامل تدریس می شود تا دانشجو برای گذراندن زبان تخصصی ۱ و ۲ فرانسه آماده شود. و دانشجویانی حقارتقاء به سالهای بالا را دارند که نمره قبولی آنها در دوره مقدماتی کمتر از ۱۴ نباشد.

دانشجویانی که دارای آشنائی قبلی با زبان فرانسه می باشند، و می توانند با نظر مساعد گروه آموزشی پس از گذراندن یک امتحان در سطح یکی از روشهای فوق از گذراندن این دوره معاف شوند. (نحوه آزمون بصورت شفاهی و کتبی است).

رشته زبان فرانسه در مقطع کارشناسی دارای دو گرایش ادبی و مترجمی است که ما در اینجا به معرفی این دو گرایش می پردازیم. فقط در آغاز لازم است بگوئیم که برنامه درسی دوره لیسانس زبان فرانسه با برنامه درسی در زبان انگلیسی متفاوت است چرا که بیشتر دانشجویان زبان فرانسه در هر دو گرایش ادبی و مترجمی، در بدو . با این زبان آشنایی ندارند.

رشته زبان فرانسه (گرایش مترجمی) السجوی

دانشجوی مترجمی زبان فرانسه با تئوریهای ترجمه آشنا شده و یک نگرش نظری کلی نسبت راه پیدا می کند. همچنین طی ترمهای متعدد، به مرور ترجمه جملات کوتاه و بلند، هم پیچیده و مرکب و بالاخره ترجمه متون ادبی یا متونی که محتوای سنگینی دارند را فرا میگیرد و در نهایت می تواند با سرعتی مناسب و کیفیت مطلوب به ترجمه کتبی یا شفاهی زبان بپردازد.

رشته زبان فرانسه (گرایش ادبی)

دانشجویان زبان فرانسه گرایش ادبی پس از گذراندن دروس ابتدایی مانند نگارش، مکالمه خواندن زبان فرانسه با ادبیات این زبان شامل تاریخ ادبیات، شعر، رمان و نمایشنامه فرانسوی به طور جامع و گسترده ای آشنا می شوند.

طول دوره، شكل نظام ومقاطع ادامه تحصیل

دوره کارشناسی زبان فرانسه 8 نیمسال می باشد. (چهار سال تحصیلی و دانشجویان می توانند تا مقاطع بالاتر به تحصیل ادامه دهند.

قابلیتهای فارغ التحصیلان و موقعیتهای شغلی

اگر به زبان به عنوان یک فرصت تجاری و شغلی نگاه کنیم، در آن موفق نخواهیم شد. اما اگر زبان را به منظور آشنایی با یک فرهنگ و تمدن مطالعه کنیم، هم در دانشگاه و هم در بازار کار موفق خواهیم شد. در ضمن دانشجوی رشته زبان باید در مرحله اول به زبان فارسی مسلط باشد یعنی خوب صحبت کند و خوب بنویسد همچنین لازم است که استعداد فراگیری زبان را داشته باشد چون یادگیری زبان نیاز به حافظه قوی، دستور زبان خوب، توانایی فراگیری لهجه و آشنایی لغت زیاد دارد. فارغ التحصیلان رشته زبان فرانسه می توانند در صدا و سیما، مطبوعات، صنعت توریسم با شرکتهایی که نیاز به مترجم یا منشی زبان فرانسه دارند، مشغول به کار شوند.