انجام پایان نامه مطالعات فرهنگی

انجام پایان نامه مطالعات فرهنگی

انجام پایان نامه مطالعات فرهنگی

پایان نامه مطالعات فرهنگی

سفارش پایان نامه

آنچه باید از رشته ” پایان نامه مطالعات فرهنگی ” بدانید :

بنا به تعریف یونسکو (1985)، فرهنگ كلّيتي است تركيب يافته از خصوصيات متفاوت روحي ، مادي ، فكري و احساسي كه شاخصه ي يك جامعه يا يك گروه است.  فرهنگ نه فقط هنرها و نوشتارها بلكه حالات زندگي ، حقوق بنيادي انسان ، نظام هاي ارزشي ، سنت ها و باورها را در بر مي گيرد.دانشجویان این رشته می‌توانند در تمامی گرایش‌های دکتری علوم اجتماعی شرکت نموده و ادامه تحصیل دهند. در این میان، مرتبط‌ترین گرایش با این رشته، جامعه‌شناسی (گرایش نظری- فرهنگی) است.

 فرهنگ مهمترین بُعد از ابعاد یک جامعه است که به آن و انسانها هویت خاصی می بخشد. این مایه بقا و تداوم و شخصیت جامعه، از طریق یادگیری، از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود، نیازهای مادی و معنوی آنان را تامین می کند و در این فرایند خود دچار تغییر و تحول می شود.

دانشجویان مقطع ارشد رشته مطالعات فرهنگی می بایست پس از انمام دوره تحصیل , جهت انجام پایان نامه مطالعات فرهنگی اقدام کنند . اولین گام انتخاب موضوع پایان نامه مطالعات فرهنگی می باشد که با توجه به علایق دانشجو انتخاب می شود . پس از انتخاب موضوع نوبت به آماده سازی پروپوزال مطالعات فرهنگی می رسد که بسیار حساس بوده و به انتخاب استاد راهنما تائید یا رد میشود . حال دانشجو نیاز به مشاوره پایان نامه مطالعات فرهنگی دارد تا به بهترین نحو ممکن پروپوزال را به پایان نامه ای با ارزش تبدیل نماید . در طی این مدت دانشجو باید کلیه منابع معتبری که میتوانند وی را جهت رسیدن به هدف یاری نمایند ، تهیه کند ، حال به صورت کتاب و جزوه و مقاله و یا دانلود پایان نامه مطالعات فرهنگی که قبلاً‌در این زمینه انجام شده است . در نهایت کاری که آماده خواهد شد یک پایان نامه ارشد مطالعات فرهنگی بوده که می تواند علاوه بر افزایش بار علمی خود داتشجو ، منبع معتبری برای بسط و گسترش علم مطالعات فرهنگی گردد .