انجام پایان نامه گردشگری

انجام پایان نامه گردشگری

انجام پایان نامه گردشگری

پایان نامه گردشگری

آنچه باید از رشته “پایان نامه گردشگری” بدانید :

رشته ی گردشگری یكی از رشته های دانشگاهی است كه از نوع علوم بین رشته ای می باشد و حتی می توان گفت كه گردشگری یكی از بین رشته ای ترین علوم می باشد.كه این علوم شامل :ز بان انگلیسی (كه یكی از مهم ترین علوم این رشته است) ،اقتصاد (كه چون صنعت جهانگردی تاثیر اقتصادی به سزای  بر جوامع داشته و دارد حائز اهمیت است.) ریاضیات و آمار (از جمله علومی هستند كه غالباً در اكثر رشته های دانشگاهی وجود دارند كه متناسب با رشته تعداد واحدهای آن متفاوت می باشد كه در رشته ی گردشگری 6 واحد را به خود اختصاص داده است.)

یكی از مهم ترین سوالاتی كه در ذهن شما را در مورد  این رشته ایجاد می شود.این خواهد بود كه بعد از پایان تحصیلات در این رشته ، چه شغلی را خواهید داشت.با توجه به اینكه مدیریت جهانگردی یكی از رشته های جدید دانشگاهی در ایران می باشد.هنوز تعداد افرادی كه در این رشته تحصیل كردند مانند رشته های دانشگاهی دیگر اشباع نشده است با در نظرداشتن این موضوع آینده شغلی خوبی را می توان در نظر داشت.

دانشجویان مقطع ارشد رشته گردشگری می بایست پس از انمام دوره تحصیل , جهت انجام پایان نامه گردشگری اقدام کنند . اولین گام انتخاب موضوع پایان نامه گردشگری می باشد که با توجه به علایق دانشجو انتخاب می شود . پس از انتخاب موضوع نوبت به آماده سازی پروپوزال گردشگری می رسد که بسیار حساس بوده و به انتخاب استاد راهنما تائید یا رد میشود . حال دانشجو نیاز به مشاوره پایان نامه گردشگری دارد تا به بهترین نحو ممکن پروپوزال را به پایان نامه ای با ارزش تبدیل نماید . در طی این مدت دانشجو باید کلیه منابع معتبری که میتوانند وی را جهت رسیدن به هدف یاری نمایند ، تهیه کند ، حال به صورت کتاب و جزوه و مقاله و یا دانلود پایان نامه گردشگری که قبلاً‌ در این زمینه انجام شده است . در نهایت کاری که آماده خواهد شد یک پایان نامه ارشد گردشگری بوده که می تواند علاوه بر افزایش بار علمی خود داتشجو ، منبع معتبری برای بسط و گسترش علم مدیریت بازرگانی گردد .